Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Areál Porta Coeli - nové využití vybraných objektů
Morongová, Lenka ; Maar, Radek (oponent) ; Boleslavská, Yvona (vedoucí práce)
Tématem diplomové práce bylo zpracovat návrh obnovy areálu Porta Coeli v obci Předklášteří u Tišnova. Areál je velmi hodnotné místo tvořící dominantu celé obce a zároveň se jedná o jediný fungující ženský cisterciácký klášter v České republice. V komplexu nalezneme mnoho budov, z nichž některé jsou využívány k náboženským účelům nebo mají kulturně společenskou funkci, některé budovy jsou však nevyužity či dokonce chátrají. Na základě vypracovaných analýz byly vybrány stavby pro zpracování, jedná se o objekty: sýpky, ovčína, hospodářské budovy, II. kvadratury a moštárny. Všechny budovy byly zpracovány v zimním semestru v předmětu Specializovaný ateliér, pro diplomovou práci jsem si vybrala sýpku, ovčín a novostavbu nacházející se v blízkosti ovčína. Cílem mého návrhu bylo vytvořit místo pro pořádání společenských a kulturních akcí.
Informovanost učitelů základních škol o možnostech multikulturní výchovy jako součást integrace
MATLASOVÁ, Kateřina
Smyslem této práce je jeden z možných pohledů k přístupu české pedagogické veřejnosti k multikulturní výchově. Změny v české společnosti po roce 1989 vedly nejen ke změnám politickým, ale převážně společenským. Otevřeně se začalo mluvit o kultuře a životě národnostních menšin žijících na území České republiky. Jedním z hlavních prvků budoucí změny je multikulturní výchova na základních školách. Změnu v novém vnímání již přináší nový školský zákon, který obsahuje rámcový vzdělávací program, v nimž je zahrnuta i multikulturní výchova. Výzkumem bylo zjištěno, že povědomí o multikulturní výchově chybí, a to jak mezi učiteli, kteří nejsou příliš nadšeni jakoukoli změnou, tak i u učitelů budoucích, tj. současných studentů pedagogických fakult, neboť ani vysoké školy je k tomuto řešení nevedou.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.